تابلو فرش های با طرح لوگو و آرم شرکت ها به صورت سفارشی بافت شده و با قیمت عمده برای مشتریان به فروش می رسند.
هر ساله شرکت های بزرگ هزینه های زیادی را برای تبلیغات و شناساندن برند خود به مشتریان صرف می کنند. در این میان افرادی موفق هستند که بهترین راه های تبلیغاتی را استفاده می کنند که هم هزینه مناسب و هم بازدهی زیادی دارد.
تابلو فرش های ماشینی به خاطر اینکه قیمت مناسب و در عین حال کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند، توجه صاحبان شرکت ها را به خود جلب نموده اند. این محصولات می توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشند. زیرا بافت یک تابلو فرش زیبا و هدیه نمودن آن به مشتری، قطعا موجب می شود تا مشتری آن را برای خود نگه دارد و اگر لوگو و یا آرم شرکت هم درون تابلو فرش هک شده باشد. نام و اثر شرکت همواره در ذهن مشتریان ماندگار شده و این امر در برند شدن و افزایش فروش آن شرکت کمک زیادی خواهد کرد. طرح لوگو را می توان با فرش سابلیمیشن هم در تعداد بالا به صورت تابلو فرش چاپی تولید کرد. در تولید تابلو فرش چاپی طرح لوگو هم قیمت مناسب تر و هم سرعت تولید بیشتر می شود و مشتریان این مدل تابلو فرش جدید را بیشتر ترجیح می دهند.

تابلو فرش چاپی

 

جدیدترین تابلو فرش 1200 شانه

فروش جدیدترین انواع تابلو فرش ماشینی 1200 شانه در سایت های معتبر کشور در ماه های اخیر افزایش یافته است.

 قیمت فرش 1200 شانه و تابلو فرش با همین کیفیت نسبت به دیگر مدل تابلو فرش های بافتی بیشتر است. اما در تابلو فرش منظره وضوح بهتر و رخ قشنگ تری که تابلو فرش دارد باعث شده مشتریان آن را به تابلو فرش 1000 شانه ترجیح دهند. کیفیت و زیبایی دو رکن اصلی در تابلو فرش های ماشینی هستند که اگر در یک محصول وجود داشته باشند، قطعا فروش آن بالا خواهد بود. تنوع بالا و قیمت مناسب نیز از دیگر ارکان مهم در انتخاب خریداران هستند و با این ویژگی های برجسته یک محصول قطعا در بازار فروش خوبی خواهد داشت.
تابلو فرش های ماشینی 1200 شانه تمام این ویژگی ها را در کنار هم دارند و جزء بهترین تابلو فرش های موجود در بازار به شمار می روند. ظرافت بالا و طرح های زیبایی که در بافت این فرش ها استفاده شده است آنها را ممتاز نموده و فروششان را افزایش داده است.

تابلو فرش آیه



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 92
برچسب ها : قیمت تابلو فرش,تابلو فرش 1200 شانه,تابلو فرش چاپی,تابلو فرش لوگو,قیمت فرش 1200 شانه,

تاريخ : شنبه 11 اسفند 1397 | 21:01 | نویسنده : فرش ماشینی |

برای تبدیل عکس های چهره و شخصی خود به تابلو فرش ماشینی چاپی از طریق این مرکز خرید می توانید اقدام نمایید.
تبدیل عکس به تابلو فرش مدت هاست که در شرکت های پخش تابلو فرش انجام می شود، اما در سال 95 روش جدیدی برای تبدیل عکس به تابلو فرش رواج یافت که با نام تابلو فرش های چای شناخته می شود. در روش قدیمی تبدیل عکس، طرح مورد نظر به صورت هشت رنگ و یا ده رنگ طراحی می شد و با نخ اکرولیک بافت آن با دستگاه های بافندگی انجام می شد، اما در روش جدید محدودیتی در زمینه تعداد رنگ تابلو فرش وجود ندارد، چرا که بافت تابلو فرش با الیاف ظریف ابریشمی انجام شده و در نهایت طرح مورد نظر بر روی آن چاپ می شود و در این حالت طرح های تا 50 رنگ نیز به زیبایی چاپ می شود.
کارخانه فرش کاشان که تولید انواع فرش و تابلو فرش ماشینی مختلف از 700 شانه گرفته تا فرش 1200 شانه را انجام می دهد هر دو نوع این بافت ها را انجام داده و به مشتریان خود با قیمت مناسبی عرضه می دارد.

فرش گرد

قیمت فرش گرد و بیضی سایز بزرگ ماشینی
فرش های گرد و بیضی ماشینی معمولا در سایز های بزرگ ماشینی بافت نمی شوند و این نوع فرش ها در بازار به صورت آماده موجود نیستند و یا قیمت بالایی دارند.
 فرش هایی که دارای ابعاد استاندارد هستند به صورت عمده تولید شده و در فروشگاه های سراسر کشور به راحتی در دسترس هستند. در مقابل فرش هایی هم هستند که از نظر ابعاد یا شکل هندسی خاص بوده و جزء محصولات سفارشی محسوب می شوند. این نوع فرش ها به راحتی در بازار یافت نمی شوند و مشتریان برای خریدشان ناچار هستند یک شرکت را برای طراحی و بافت فرش دلخواه خود انتخاب نمایند. معمولا شرکت ها و کارخانه ها تمایلی برای بافت فرش های سفارشی در تیراژ پایین را ندارند و مصرف کننده ها برای تامین فرش دلخواه خود دچار مشکل می شوند. لذا خرید اینترنتی فرش گرد و بیضی یا دیگر فرش های سفارشی بیشتر از خرید حضوری انجام می شود. شرکت های بزرگی چون فرش پرسان پارس چنین سفارش هایی را انجام می دهند.
این مجموعه با توجه به تعدد افراد متقاضی فرش های خاص، سفارش بافت انواع محصولات با شکل هندسی غیر متعارف و یا ابعاد بزرگ و غیر استاندارد را پذیرا است.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 75
برچسب ها : خرید اینترنتی فرش,فرش گرد,تابلو فرش ماشینی,کارخانه فرش,

تاريخ : پنجشنبه 9 اسفند 1397 | 20:38 | نویسنده : فرش ماشینی |
  • جومم
  • بلاگ اسکای